סקר שביעות רצון

נכבדי,

במסגרת מאמצינו לשיפור האיכות בשרות עבור לקוחותינו, חשוב לנו לקבל את חוות דעתך מהשרות  אותו קיבלת ורמתו.

נודה לך על התייחסותך לשאלון המצורף .

מקרא:             5 – טוב מאוד. 4 – טוב. 3 – בינוני. 2 – טעון שיפר. 1 – טעון שיפור ניכר

סקר שביעות רצון

1. זמינות העובדים לפנייתך

2. אופן המענה בטלפון

3. זמן תגובה לפנייתך/בקשותיך

4. שרות, מקצוענות ואדיבות 

5. עמידה בלוח זמנים 

6. טיפול בבקשות חריגות

7. טיפול בתלונות

8. ציון כללי לארגון