קליטת עובד חדש באופן דיגיטלי: טופס 101 + פורטל עובדים

על מנת לייעל את מחלקת השכר ומערכת מילוי טופס 101 לעובד ולך כמעסיק, אנו מזמינים אותך להשתמש במערכת easydoc דרכה ניתן לשלוח לעובדים חדשים וותיקים את טופס 101 בקלות וביעילות.

תוכלו לשתף לינק ייעודי לעסק שלכם את טופס 101 למילוי לטלפון הנייד של העובדים ובאופציות נוספות והם יוכלו למלא את הטופס בקלות ובסיום ישלח ישירות אל חשבת השכר הכל באופן דיגיטלי, חכם ופשוט. 

טופס 101 באופן מקוון יכול להבטיח כי המידע שיתקבל מהעובדים יהיה מדויק ושלם וכך תוכלו בארגון לפעול על פי דרישות החוק, להימנע מטעויות ואף לחסוך משאבים רבים. השירות ללא עלות ויאפשר לכם לעבוד בראש שקט וביעילות.

  • ממשק ניהול - למעקב אחר כל הטפסים החתומים.
  • לחתום מכל מכשיר - קל ופשוט לחתום מהנייד ומכל מכשיר
  • חתימה מאובטחת - חתימה דיגיטלית מאובטחת .תקינה עפ"י חוקי המדינה
  • אימות נתונים - וידוא כי הנתונים מוזנים במלואם למערכת, תוך מניעת היכולת "לדלג" על סעיפים שונים בטופס.
  • מותאם לארגון - כל פרטי המעסיק יופיעו בטופס 101
  • פיזור תלושי שכר - מעלים קובץ מרוכז של התלושים והמערכת תחלק את תלושי השכר של כל עובד בתיק האישי שלו.

במידה ואתה מעוניין להירשם לשירות, יש לצור קשר עם מחלקת השכר.

פיזור תלושי שכר

תוכלו לקבל את היכולת לפזר את כל תלושי השכר עבור העובדים, כך שתלוש השכר יהיה זמין לעובד בכל זמן.

לחתום מכל מכשיר

העובד יקבל הזמנה למילוי הטופס, ויימלא אותו בקלות ונוחות מהנייד שלו או מכל מכשיר

טפסי 101

כל טפסי ה-101 שלכם, כולל האישורים הנלווים הנדרשים, נכנסים ישירות למערכת וזמינים תמיד לעדכון מידע.

מאושרת על ידי רשות המסים

מאושרת ע"י רשות המסים למילוי טופס 101 דיגיטלי

חסכון בזמן ועבודה

אין צורך בהקלדה מיותרת ושעות עבודה מבוזבזות או חיפוש מידע

מניעת טעויות

צמצום טעויות אנוש הנובעות מהצורך להזין נתונים באופן ידני

מערכת ידידותית וקלה לעובדים